Saturday, May 7, 2011

Moje male tajne 1

SMS Poruke Upoznavanje

Moje ime je Nataša i citajuci vaše price odlucila sam da podelim neka svoja iskustva sa vama. Bez lažne skromnosti uvek sam bila dobra riba i ponosno mogu reci da sam to još uvek, iako sam u drugoj polovini tridesetih. Ovo što cu vam sada preneti desio se u drugoj godini srednje škole. Još u osnovnoj sam privlacila poglede muškaraca pošto sam visoka i krupnija od mnogih moji vršnjakinja. Pri tome treba dodati da sam imala sigurno najvece grudi u mojoj generaciji i izgledala sam bar dve godine starije od njih. Imam crnu, gustu, talasatu kosu koja mi pada na ramena, lepu okruglu guzu i duge noge. Škola mi je uvek išla sjajno od pocetka do diplomiranja na pravnom fakultetu. Zbog svoje visine brzo sam ušla u školski košarkaški tim. To mi sada izgleda kao vrhunsko sranje, ali tada mi je bilo najbitnije da sam u prvoj petorci. Treninge i utakmice vodio je profesor fizickog Rade. Bio je tada na pocetku ceterdestih, sportski graden, pravi difovac i prilicno zgodan. Imao je predivnu guzu i nisam propuštala priliku da lagano koketiram sa njim. Rade je imao jak autoritet i sve smo ga slušale. Kao ekipa bile smo katastofalne i retko smo pobedivali bilo koga. Rade se živcirao i pokušavao da od nas napravi nešto ali nije imao nekog znacajnijeg uspeha. Tog dana igrale smo protiv nekih jadnica i nismo mogle vola da ubodemo. Rade je odlepio na klupi. Na kraju druge cetvrtine se toliko dernjao da je svalcionica odzvanjala. Njegova tirada nije dala nikakvog rezultata i izgubile smo sa nekih osamnaest koševa razlike. Nije nam se išlo u svlacionicu na kraju pošto smo sve videle da je žurnim koracima otišao tamo. Prigovorio je svakoj igracici ali meni najviše. Svaki moj pokušaj pravdanja sasekao je u korenu.
“Necu da te cujem.”, rekao je, “Sve možete da idete a ti me Nataša sacekaj u teretani.”
Krenula sam ka tuševima i njegov glas odjekne za mnom kao pucanj bica.
“Gde si krenula?!”
“Pa da se istuširam.”
“Rekao sam ti da me sacekaš u teretani.”
Frknula sam i otišla u teretanu. Teretana nije služila svojoj svrsi. Bilo je to svega. Od gimnastickih sprava do velikih strunjaca koje su se koristile za skok u vis. Sela sam na debelu strunjacu i rašnirala patike. Jedva sam cekala da ih skinem. Bila je subota, u školi nije bilo nikoga osim nas i nekoliko roditelja koji su u meduvremenu otišli. Cula sam kako odlaze i poslednje saigracice ali Rade se nije pojavljivao. Izula sam patike podigla noge savijajuci ih u kolenima. Masirala sam svoja stopala i cekala ga da se pojavi. Bila sam znojava i umorna, tako da je Radetovo ribanje bilo zadnje što mi je tada trebalo. Ušao je sav crven u licu i odmerio me. Gledala sam ga u oci i cekala da progovori ali je nekoliko sekundi bio nem kao riba.
“Objasni mi kako si uspela da promašiš sedam slobodnih bacanja.”
“Ne znam. Zaista nemam pojma.”
“A da vrtiš repom znaš.”
“Molim?”, upitala sam iznenanadeno i nisam shvatala šta hoce da kaže.
“Ne pravi se blesava Nataša.”
Cutala sam i gledala u njegove oci kao hipnotisana. Nekoliko sekundi kasnije pogled mi se spustio do izbocine na njegovoj trenerci. Fiksirao me je pogledom a ja nisam mogla da skinem oci sa njegovog medunožja. Prišao mi je i uhvatio me rukom za nadlakticu.
“Ustani.”, rekao je promuklim glasom.
“Nemoj. Neko ce naici.”
“Nece. Zakljucao sam.”
To je znacilo da sala, tuševi, teretana i svlacionice pripadaju samo nama.
Podigla sam se i gledala ga u oci, spremna da ga poljubim ali se nisam usudivala. Izgubila sam nevinost na nekoj žurci pre toga. Bila sam pijana i sam cin je bio totalni promašaj. Ovo je bilo nešto sasvim drugo i jedva sam suzdržavala drhtanje. Osecala sam njegov dah, miris zrelog muškarca i prve kapljice mojih sokova su navlažile postavu šortsa. Zagrlio me je svojim snažnim rukama i poljubio me duboko mi zavlaceci jezik. Odgovarala sam mu koliko sam tada znala dok mi je mackica lila potoke. Ruka mu se našla u mom šortsu i njegov srednjak se znalacki zabije u moj vreli picic. Uzdahnula sam i raširila malo noge. Skinula sam dres i majicu ispod i on pocne da mi sisa nabrekle bradavice teško dahcuci. Bila sam napaljena kao nikada do tada. Skinuo mi je šorts i povalio me na strunjacu. Na nogama sam još uvek imala carape i nije se gnjavio sa njima. Raširio mi je noge i poceo da mi liže mokri, vreli picic. Njegove velike šake su se spustile na moje grudi i cvrsto ih stisnule. Trebalo mi je samo nekoliko sekundi da doživim orgazam koji mi je tresao celo telo. Dok sam se potpuno nekontrolisano grcila Rade je sisao sokove iz mog picica, terajuci me da vrištim od zadovoljstva. Svršila sam u kricima, dok sam stiskala svoje sise i uvijala se u orgazmu. Ni sanjala tada nisam kakva ce mi zadovoljstva prirediti tog popodneva. Podigao se i skinuo trenerku. Preda mnom se ukazala debela, velika kurcina. Opkoracio me je preko grudi i njegov glavic je dodirnuo moje usne. Nikada do tada nisam imala kurac u ustima i malo sam oklevala da ga prihvatim. Zinula sam bojažljivo i osetila slankast, predivan ukus. Nisam znala šta da radim i palacala sam jezikom oblizujuci mu glavic.
“Sisaj ga.”, rekao je zadihano.
Smestila sam ga u usta i osetila njegovu baršunastu tvrdocu u potpunosti. Pocela sam da ga sisam i shvatila koliko me pali taj novo otkriveni ukus i osecaj. Rade me je uhvatio za kosu na temenu i poceo polako da radi kukovima. Njegov veliki glavic mi je dodirivao krajnike dok sam ga sisala kao sumanuta. Bila sam ponovo napaljena i spremna. Rade ga je izvadio iz mojih usta i raširio mi noge. Prešao je glavicem preko moje šumice terajuci me da stenjem i dahcem. Sokovi su lili iz mene i nakon nekolilo prelazaka glavicem on mi ga polako smesti, postavljajuci mi noge na svoja ramena. Potpuno me je ispunio svojom velikom kurcinom i stenjala sam nevešto se pomerajuci u pokušajima da dobijem još više. Kružio je kukovima nabijen u moju vrelu mackicu, dok sam sve glasnije stenjala. Poceo je da me tuca i polako ubrzavao podižuci me do neslucenih visina uživanja. Njegov tempo je postao ludacki brz. Nabijao se u mene silovito i oštro. Prvo sam vrištala cvrsto ga držeci rukama za podlaktice, da bi na kraju urlala koliko me grlo nosi. Tresla sam se u orgazmu na pola koraka od gubljenja svesti. Nisam mogla ni da zamislim da postoji tako nešto. Spustio mi je noge sa svojih ramena i uhvatio ih ispod kolena, šireci ih maksimalno. Zabio mi ga je do jaja i nastavio da me razbija u žestokom tempu. Svršila sam ponovo i bila spremna na sve samo da mu udovoljim. Htela sam ponovo da mu sisam kurac, da po prvi put osetim ukus spreme i nekako sam uspela to da mu kažem. Sišao je sa mene i legao na leda. Smestila sam tu nabreklu kurcinu u usta i pocela da ližem svoje sokove sa njega. Sisala sam mu ga i oblizivala glavic dok je on stenjao sve glasnije. Osetila sam ga kako podrhtava u mojoj ruci i obuhvatila ga usnama. Mlazevi vrele sperme su mi zalili krajnike i ja ih halapljivo progutam. Mislila sam da se nikada nece isprazniti ali sam neumorno gutala, ujedno mu sisajuci glavic kao da mi sam život od toga zavisi. Isisala sam i poslednju kap iz njega i nastavila da ga obradujem jezikom. Nisam mogla da ga se zasitim i nisam ga puštala iz ruku. Rade je dahtao raširenih nogu predajuci se užitku. Lizala sam ga od korena do vrha, da bi kasnije prešla na njegova jaja. Ništa me u tim trenucima nije moglo odvojiti od te predivne, velike kurcine. Naguzila sam se ka njemu i nastavila da ga ližem. Radetovi prsti su mi mazili medunožje i nekoliko sekundi kasnije njegov se srednjak lagano zabio u moju nevinu guzu. Zastenjala sam od zadovoljstva i malo pomerila kukove ka njemu.
“Jesi li se tucala u guzu Nataša?”
“Ne. Ali bih volela. Mmmm… Kako je lepo.”
Bila je to mešavina nekog slatkog bola i zadovoljstva. Znala sam da ce me boleti, narocito ako se ima u vidu velicina i debljina njegovog buzdovana ali bila sam spremna i nisam htela da propustim priliku. Namestio me je iznad njega i poceo da mi obraduje guzu srednjakom, dok mi je znalacki lizao picic. Uživala sam u tome još od prvog sekunda i nisam ispuštala njegov kurac iz usta. Izvadio je srednjak i spustio svoj jezik na moj anus. Tek to me je odvojilo od njegovog vec spremnog palamara. Podigla sam glavu i glasno zastenjala, da bih se zamalo rasplakala od zadovoljstva nekoliko sekundi kasnije, kada je vrh njegovog jezika potonuo u mojoj guzi. Ne znam kako nisam svršila dok me je obradivao jezikom. Nekako sam uspela da se uzdržim išcekujuci pravu stvar. Izvukao se ispod mene i kako sam vec bila nagužena njegov veliki glavic je poceo da mi pritiska cmaric. Rade je bio pažljiv ali ništa nije moglo da me spremi na penetraciju koja je usledila. Osetila sam kako mi se anus širi i peklo me je strašno ali bila sam spremna da platim svaku cenu. Vrištala sam dok me je cvrsto držao za kukove i sa svakim centimetrom bol se pojacavala. Medutim, sa bolom pojacavao se i užitak. Polako me je tucao i sa svakim ubodom ulazio sve dublje. Nekoliko sekundi kasnije bio je ceo u meni. Ostao je tako i blago kružio kukovima. Taj potpuno novi osecaj me je vodio do novog orgazma dok su mi se sokovi slivali niz butine. Povukao se unazad i poceo da me tuca u laganom tempu. Nisam se obazirala na bol i nisam htela da stane. Zabila sam lice u strunjacu i urlala koliko me grlo nosi. Rade je brzo uvideo da uživam u tome i ubrzao rad kukovima. Svršila sam nekoliko sekundi kasnije i taj orgazam je postavio analni seks pod šifru “obavezno” u mojim daljim aktivnostima. Rade me je napunio spermom i srucio se pored mene. Milovali smo se i ljubili još nekoliko minuta i otišli pod tuš. Sapunjali smo jedno drugo i uskoro ponovo bili spremni. Oslonila sam se ledima na zid iza sebe i Rade me podigne držeci me za guzove. Lako sam se natakla na njegovu batinu i zastenjalja pod malzevima vode. Obuhvatila sam ga nogama i zagrlila ga pokušavajuci da ga primim celom dužinom i uspela u tome. Tada smo se tucali najbolje i najduže tog dana iako nismo menjali pozu. Svršila sam još dva puta i ponovo sam uživala u ukusu njegovog semena.
Rade me je odvezao kuci i ušla sam lepršava kao leptirica. Moje raspoloženje je bilo toliko euforicno da sam morala da ga suspergnem pod sumnjicavim pogledom svoje majke. Danima posle nisam mogla da sedim kako treba ali nisam mogla da docekam novo tucanje u guzu. Moja romansa sa Radetom je trajala do mog odlaska u Beograd na fakultet. Imala sam neke momke u to vreme i svakog sam varala sa njim. Radeta nisam više vidala ali ga zasigurno nikada necu zaboraviti.

Madame X

Loading ... Loading ...

No comments:

Post a Comment