Friday, July 29, 2011

M-M-M-Mašta moja 1

SMS Poruke Upoznavanje

Imam 22 godine i studiram izvan svog rodnog grada.
Živim u jednosobnom stanu sa sestricnom, u jednom haustoru gdje je više zgrada i preko prozora se može svašta vidjeti.

Cesto se znam presvlaciti pokraj prozora misleci da me ionako nitko nece gledati. Isto tako, kad sestricna spava ili nije kuci, imam obicaj poigrati se sa svojim tijelom. Uživam u tome i nikad mi nije palo napamet da bi me mogao netko vidjeti.

I te veceri sam bila napaljena citajuci erotske price. Ležala sam na kaucu i dirala si bradavice, a zatim pocela dirati vec vlažnu macu. Uživala sam neko vrijeme, svršila i obukla se.
Nekoliko minuta kasnije, netko je pozvonio na vrata. Bilo mi je cudno jer je vec bilo kasno i nikog nisam ocekivala. Iako sam bila samo u majici i gacicama, otvorila sam vrata, a ispred mene stajao je tip od nekih 30ak godina, zgodan. Upitala sam ga koga treba, a on se samo nasmijao i rekao: “Vidio sam te.” Nisam bila sigurna na što cilja i samo odgovorila: “Hm, molim?” Odgovorio je da znam o cemu prica. Zacrvenila sam se i postalo mi je neugodno, nisam znala što da kažem, a on me samo upitao: “Neceš me pozvati unutra?” Nisam znala što bi, u glavi se vec stvorilo tusucu misli, a i sestricna koja spava. Ipak, vrag mi nije dao mira i pozvala sam ga da ude. Ušao je u dnevni boravak i vidio erotske price na laptopu. Opet sam se zacrvenila, a on je samo rekao da mu je sad sve jasno i krenuo citati kakve stvari citam. Kad je procitao, samo je pitao: “Znaci, takve te stvari pale?” Klimnula sam potvrdno, a on je došao do mene, skinuo mi majicu i rekao da legnem na stol. Ostala sam zbunjena, ali ipak sam to ucinila na što je rekao da sad igramo igru koju on vodi. U istom trenu sam se napalila, išcekujuci da vidim što ce biti dalje. Rekao mi je da zatvorim oci i uživam, a ako ih otvorim da slijedi kazna. Uzeo je slikarski kist i krenuo me dirati po licu, preko vrata..zatim ga je umocio u vodu i kružio mi oko bradavica. Skroz sam se naježila, drhtala…došlo mi je da se zaderem pojebi me više. Kao da je skužio o cemu razmišljam, samo je odgovorio: “Strpljenja, molim.” Cijelo vrijeme sam imala osjecaj da gleda u mene, hocu li otvorit oci da može uslijedit kazna. A i mene je zanimalo kakva je to kazna. Poceo se spuštati s kistom prema maci, vec sam lagano stenjala na što mi je stavio ruku na usta i rekao da zar se ne sjecam da mi cimerica spava u sobi. Nastavak…

Loading ... Loading ...

No comments:

Post a Comment