Thursday, March 25, 2010

Seksi mama

John nasmijala i kimnula.

Polako sam klizila preko te uze bliski pogled. Izgledalo je kao seksi mama normalan penis. Ja nježno testirali svoje osjećam prema samo ga dodirom na glavi. To klobučina vrlo upoznat. Ja priznajem da sam iznenađen at moj oprez. Racionalizirati sam da je to zato što je Ivan tamo. Nisam oklijevao prije godinu dana kada sam postao igrati igračku od desetak muškaraca. Dakle, zašto bi ja sad ustručavati, Ivan me je ohrabrila.

Sam stavio svoju ruku seksi mama oko hard penis i počeo da ga udara. Sam mogao čuti stenjanje iz sljedećeg štand kroz tanki zid. To je samo desetak poteze kako bi taj penis off. To ispljunuti svoje gnjecav opterećenja i gledao sam kako ga sletio na katu i moje cipele. Čim je to učinjeno vlasnik je izvukao iz mog dokučiti. Sam čuo prigušen, "Hvala", iako zid. Pogledao sam kod moje prljave noge onda se na Ivana. On je počeo smijeha. Dao sam mu glup onda prešao jednu nogu preko druge. Kao što je moja cipela nježno swayed kao što sam pogodio moje noge dospio sam dolje i popravljanje glob of cum off my cipela i na moj seks sa mamom prst i stavi ga u usta. Napravila sam veliku proizvodnju kako dobar je okus. JA je otišao leđa za više od čišćenja i cipele u tom procesu.

John je pogled divljenja na njegovo lice. On je rekao: "Što sam ikada učiniti da se takav gadan ozbiljno ženu kao što ste Vi kao i moja žena."

"Samo sretan, mislim," bio je moj odgovor.

U tom trenutku još jedan pijetao mama je seksi poked iz zida, ovaj deblji nego prošle. Ivan motioned da ga i reče: "Možda biste željeli da se teret izravno ovaj put."

Pogledao sam gore kod Ivanova, "Jeste li sigurni, pogledajte."

On je klimnuo.

Okrenuo sam se i pogledala meso visi iako rupu. Bilo je očito da ću morati doći na mojim koljenima to blow to penis. Pogledao sam dolje i primijetio da bih se klečeći u blato. Za neki razlog to stvarno nije važno. Očekivao sam kada sam obučen da mi čarape će biti uništen prije noći završilo.

Sam kleknuo pred novim pijetao i ispitivala. Činilo se čiste pa sam ga stavio u usta. To okusio malo ustajao kao što je njegov vlasnik nije imala kadu nedavno, ali inače to mi je okrenut na mnogo da se radi tako slutty stvar. Kao što sam nastavio sisati čudno pijetao sam pogledala u oči Ivana gotovo neprestano. Bilo je važno da mi je znati da on podržava i mene ljubio. Ako ništa onda su bili krivi oči će mi reći. On je najveći osmijeh na svoje lice i njegov penis nastavio da ističe hard rock s tim glupim kondomom na njega. To je bio paklen ironija da za Ivanu sam ga isisan samo sa kondomom, ali na ovom je bio stranac dobivanje moja usta bez sedla.

Bilo je deset minuta da bi tip off. Njegova sperma okusio dobar, ali ne dobar kao John's. Kad sam završio blowjob i njegovog vlasnika povukao sam molila Ivanu da me zajebavati. Kao što je i sam pozicioniran da me ući iza dok drugi kurac došao kroz rupu. Riječ je izvuče se pojavio. Fine by me, mislio sam. Ivan minuta mi ušle sam došao i dođe teško. Sam počeo sisati taj novi penis dok je John plowed da mi je još dva orgazme. Ja izvukao kurac iz mojih usta dovoljno dugo da bi upozorili protiv Johna cumming. Htjela sam ga izgraditi koliko sperma, koliko je mogao i sam shvatio gledajući me se drolja će učiniti trik.

Ivan je nastavio pumpa na mene čarapa moje požari kao što sam isisan penis. Konačno čovjek napuni mi usta. Taj momak došao kante, a neki ga dripped na katu. Ja još uvijek ne mogu vjerovati što sam učinio sljedeće. Bio sam tako zadubljen u požudi da sam povijen prema dolje blizu poda i lizali svježi proliven cum off ljepljive površine. To okusio loše, ali sam jedva primijetio. Bio sam otišao. John nije mogao vjerovati u ono što bih učinio. Bez obzira na moje upozorenje je ispunjen njegov kondom. Ivan sjeo na klupu, a ja sam ustala. Ja wagged prstom na njega za bitak kao nestašan dječak, dok sam mame su seksi izdvajali od njegove kondom i jeli sadržaja. To uklanja loš okus u mojim ustima. Sam očistio lijevo preko cum off njegov penis. Ivan nema najbolje vrhnje degustacije.

Pogledao sam Ivana s duriti se na moje lice i reče: "Sada ne moram vaš penis mi jebati."

Ivana kimne glavom prema zidu daleko kao vrlo veliki penis gura svoj put kroz rupu. "Zašto ne jebi da je jedan, beba," rekao je.

Pogledao sam Ivana s frustracije i rekao, "Zvekan, sjeti se ja sam ovulating večeras."

John mi se nasmiješio, rekao je: "Oh, that's right. Naravno, da se nikad prestao prije kada smatra seksu s čudnim čovjekom. "

Pogledao sam Ivana s ozbiljnim pogled i reče: "Ivana, ja sam stvarno ovulating".

On je gledao u moje oči i shvatio da sam bio ozbiljan. Ona radi u oba smjera s nama. Kada naše oči zaključavanje smo jednu osobu. On je sad shvatio što je na kocki. Na moje iznenađenje je predao mi kondom. Ive 'je dobio puno znaš.

"Vi mislite da ćete držati," pitala sam.

"Ja sam spreman da se riziku, ako ste", rekao je on.

Ja straddled svoje krilo te ga zagrlila zbijeno. I šapne u uho: John's, "Naša mašta je stvarno dolazi istina nije to."

On je klimnuo. I okrenuo i otišao raditi na moju novu igračku. To je bio velik. Desetak centimetara bih pogodak. Stavio sam što sam mogao u moja usta. Sam neuspješno pokušavala duboko grlo to čudovište. Jednom sam bio siguran da je bilo teško sam valjanog kondom na. To samo pokriveno oko šest ili sedam inča. Sam ustao i okrenuo lice moga muža. Htjela sam napraviti siguran da sam mogao vidjeti svojim očima kad sam podupirač na ovaj veliki penis.

Ivan još uvijek je nasmijana. Ja savijen na otpad i postignut između mojih nogu vodič za penis u meni. Prvo sam je gumiran uz moju šlic stvaranje mene naježiti. Polako sam smanjila velik alat između moje usne pička. Otvorih usta širok kao proteže osjećaj trk na moj mozak. Polako sam podlogom na taj bejzbol palicom dok moj magarac dodirnuo zid. Tada je primijetio sam ručke vrata sa svake strane Glory hole razmaknut od nešto više od nogu iz rupe. I grabbed držati za ručice i pritisne moje kišnicu teško protiv zid.

Polako pijetao počeo se izvlačiti i push in ja samo nada da njegov vlasnik ne učini nešto nijem poput ukloniti kondom dok povlačenjem iz mene. Mi smo bili pomoću rebraste raznolikost i osjećao sam se kao da sam mogao osjetiti razliku ako je učinio takvu stvar. On nije. On mi je jebeno za deset minuta punjenja prije nego kondom. John i nikada nisam prekinuo kontakt očima kao što sam servisirati kroz zid. Sam imao dvije masovne orgazme od velikih alata. Moje grudi su počeli curiti. Iz nekog razloga se napuni na taj način u potpunosti me poslao leti i napravio mi maca i tits kapati.

Ja izdvajali od muškog mesa i ispituje ono što je on mene ostavio. Kondom je još uvijek na mjestu, ali je skliznuo dolje i palac ili dva. Vršak je visio i puna je sperma. JA dalek korice i očistiti tijelo. Prije nego što sam ga otpusti sam pitao čovjeka kroz zid, ako je želite sisati mlijeko neke od mojih tits.

"Naravno," čuo sam mu reći.

Ja izvukao trake od mojih ramena i borio mom tits out of top. Sam gurnula onu pravu kroz rupu i par latched na usnama. Moja maca počela jaka seks i mame kiša kao što sam bio njegovan. Nakon pet minuta mi je rekao čovjek da sisanje moje druge tit. I njima šiba i on je obavezan. Nakon što je još pet sam mu se zahvalio i izvukao moju tit daleko od rupe. On mi je zahvalio za kurac od života. Rekao sam mu da je bio prilično čovjek i da moja pička uživa njegov penis.

Sam ustao i sjeo s Ivanom na klupi. Bio sam spreman reći o dopušta otići kući i da beba kad sam lijep sunčan tetrijeb pojavio kroz rupu. Moje tijelo gotovo potrese na mjestu ga. Ja sam novi morao imati taj penis. Pogledao sam Ivana s očima optužbe. On se nasmijao i rekao: "Idi, zabavite se."

Bio sam uz sebe i sve što sam mogao misliti o je zabio se na taj crni ljepotu. Bio sam sve postavljeno na leđa na to kada je Ivan rekao: "Niste li nešto zaboravlja."

"Oh moj bog, kondom, rekao sam crvene suočen.

Ivan predao mi kondom i Okrenuo sam se da ga stavite na tetrijeb. Kao i obično sam kondom moj trik s mojim ustima. Gledao sam Ivana za njegovu reakciju i mogu reći da je bio pun požude. Njegov penis je teško opet i on je to milovati. Nakon što je kondom na Okrenuo sam se da preuzme položaj.

Sam dosegla preko moje noge i vođena i. Nije bilo šalio oko tog vremena. Ja sam htjela biti punjena da crni ljepotom. JA podupirač na zid i uhvatio ručke kao nove anonimni zajebavati praska počeo da mi je teško.

Ivan pogledao u moje oči kao što sam bio nekoliko puta probijen i pitao: "How does it feel, baby."

I moaned, "Bog se osjeća dobro."

John namršti devilishly i reče: "Znate, sinoć mi je rekao da vas, ako ste pronašli tetrijeb da mi ištanje to pustiti te dobiti Knocked Up."

Groaned sam, "Da, mislim da sam učinio ono što je kazano taj". Lupanja u moje maca i Ivana podsjetnik napravio mi je jako vruće. Dio mene želi biti povaljen gore mimo crnac. Kao da želite rasti sa svakom potiska kurac napravio u svom krilu.

Odlučio sam pozvati John's zavarati. Rekao sam: "Hoćete li me pustiti, dušo?"

John sjedio s neparnim izraz na licu. Činilo se da je mišljenje teško. Možda vrućine trenutku ga je izazvalo koliko je I. odlučio sam da bih ga ostaviti do njega.

Rekao sam, "Ivan će vas neka mi dati svoje dijete?"

John 'požuda napuni oči mi je rekao da odgovor. Tako da ne bi bilo nesporazuma, kazao je, "Da."

Odmah sam imao orgazam. Dok sam tučen okolo u orgazma na tetrijeb Johna gledao. To je bilo dovoljno za njega puhati njegova opterećenja. Ja ispruženom, tako da sam mogao uzeti u usta.

Nakon čišćenja John's penis sam nevoljko izdvajali daleko od zida okrenuo i kleknuo. Pogledao sam u Ivana oči kao što sam rekao da crni čovjek, "Pričekajte trenutak dok sam maknuti svoju kondom. Želim da budete sigurni i sperma u meni. Razumiješ li? "

Sam čuo prigušeno: "Hoću."

Dobio sam natrag na svoje mjesto i vođene goli kurac u moje mokro maca. Otvorih usta i exhaled u Ivanovo lice kao pijetao limom out. Rekao sam: "On je sve način unutra"

Ivan kimne glavom i reče: "Neka dijete, Tiff"

Moje su oči zaključan sa John je za cijelu pet minuta je trebalo za crnog čovjeka za izgradnju do orgazma i pucati svoj teret u moju pičku. Znao sam u tom trenutku da je John voli me više nego išta da mi učiniti takvu stvar. Nisam bio zabrinut da je John bi me ostaviti sa crnom beba. Sam mogao vidjeti u njegovim očima. On bi podići dijete kao svoje. JA isto tako nije bio zabrinut o uzimajući opterećenje od crnog čovjeka, jer sam imao dodatnu zaštitu za kontrolu rađanja da Ivan nije znao o tome. Imao sam nedavno imao cervikalne kape vješt i bio sam ga nosio u ovom trenutku. Kada večer počeo sam nije bio siguran što mi je činiti. Naš dosadan je jedna stvar, ali to su važne odluke.

Od zadovoljan pogled na Ivanovo lice Pitala sam se trebam li imati nositi stvar. On očekuje da sam sada trudna s crnog čovjeka beba. Kako sam mogao sada mu reći da sam bio zaštićen protiv nje? Možda bih trebao reći ništa i kada sam imao moj seks i mama sljedeći period krede je do lošeg vremena. To ne bi bilo pošteno i to je sada jesti kod mene. U smislu nosi kapu bio nepošten, ali to nikada nije dogodilo mi se da bi bilo više nego temeljito zaštitu. Morao sam došao čisto s Johnom odmah.

Ivan je osjetio moju nelagodu i pitao ako mi žao što se dogodilo.

Rekao sam: "Postati trudna s crnog čovjeka's baby nije bio problem. Ja mogu reći da smo oboje htjeli da kad sam pogledala u oči. "

John je rekao: "Ja sam napokon shvatio ono što mi se sviđa ideja o vam ide trudna s drugim muškarcem's baby." Molimo, ne uzeti to pogrešno, ali je zato što volim ideju da su u braku s drolja "." You moram priznati da imaju još jedan čovjek je dijete je konačan u sluttiness. "

I nasmijala i kimnula, "Ivan Volim biti drolja za vas."

Pogledao sam dolje i reče: "moram ti nešto reći, baby."

Ivan pogledao me sa zabrinutošću i rekao: "Its OK beba. Ništa ne bi moglo biti da je loše. "

Rekao sam: "John, imao sam cervikalne kape opremljena. Ja sam ga nosio sada. Nisam trudna s crnom baby. "

Za trenutak sam mogao vidjeti razočaranje u Ivanovu lice. To je nestalo, ali njegove oči mi je rekao da je bio tamo. On me zagrlio i rekao: "Njen redu dijete. Znaš da volim te bez obzira što se događa. "

"Volim te previše, rekao sam.

Kao što smo razdvojeni smo čuli komešanje u sljedećem separe i onda najveći i ugliest izgleda penis inched svoj put kroz rupu preko puta nas. Mora da je predznak jer je bio crn. Pogledao sam u Ivana i vidjela sam oči vragolija vratiti. Bez riječi sam rekao proširila moje noge širom, jedna na podu, a drugi preko Ivana krilu. Sam kimnula prema mom pussy poziva Ivana da me oslobodi moju zaštitu. Znao sam da nije znao što učiniti, ali on je na njegov posjedovati. Ako on mene želi zatrudnjeti s crnom beba, on bi morao raditi za njega.

Kao što je Ivan gurnula njegov kažiprst u moje maca i počela oko sonda, počeo sam da je moždani udar veliki tetrijeb. Ja potresao moju glavu jedne strane na drugu, ako je Ivan sondiranje pogrešan način i gore i dolje, ako je sondiranjem na pravi način. Njegove oči ostao zaključan mina dok je probed za kapu. U manje od minute vrijeme je on pronašao i izvukao je besplatno. Stavio sam kapu na sam torbicu, a zatim je kleknuo da pažljivo pregledati pijetao koji je o to me iks gore. Ja ga stroked i istaknuo da nije najslađa mirisna pijetao bih vidio. To je bio čvornovat s nekoliko udaraca na sebi i pogledala kao da je bio dobro iskorišten.

Čovjek prilogu je vjerojatno stariji, možda dovoljno stari da se mom ocu. Ja sam ga uzeo u moja usta i uspio je da stvari nekoliko centimetara niz moje grlo. Ukus nije bio ugodan, ali mi nije briga. Ovo će biti moj novi djetetovu ocu kurac. I odjednom pitali o čovjeku prilogu je. Imao sam rekao da ja ne bih htjela znati oca, ali sada mi nije bio tako siguran. Ovaj veliki tetrijeb je sada vrlo teško. Pomislio sam da će biti gotovo stopalo dugo. Odlučio sam da ću ići sićušna posuda na pijetao i uživati u najvećoj.

Imam se i preuzeo je dužnost. John oči zaključan sa mina kao što sam dosegla između glatkog bijelog bedra i izdvajali da ružno stari pohaban penis u moje sada potpuno nezaštićeni maca. Bio sam toliko mokar da sam lako podupirač na njega. I grabbed ručke i održavaju na za vožnju mog života i to je bio. Čovjek vezan za taj novi penis kako jebati ženu. Kao što je moja duša spojila sa svojim mužem koji mi je kurac do orgazmičke visoke da nastavak za nekoliko minuta. Orgazam nakon orgazma poplavljenim kroz mene. Zid iza mene je bio cijedi sa mojim potrošiti.

Kao fizički presretan kad sam bio moj um kao da žele nešto drugo. Moj um očišćen dovoljno da nađete ono što je bilo. Ja bio pogrešno je reći da ja ne želim znati crni otac moje bebe. Sad sam htjela više od svega da se u potpunosti s čovjekom koji je o to meni impregnirati. Ivan je znao da je nešto pogrešno u očima mojim. Začudo, on reče: "Idi s njim."

"Hvala za razumijevanje", rekao sam. Nevoljko sam izdvajali od masivnog pijetao i reče kroz rupu, "Ja sam dolazak tamo."

Nisam gnjaviti čak i ispraviti moju odjeću. Moj tits bili vješanje vanjska i moja je suknja na nepošten prikazuje najviše od svega moj magarac. To nije važno. Ja otključan našim vratima i preselio se u sljedeći štand. Čovjek je imao otključan njegova vrata pa sam ga otvorio i ušao u. sam osjetio da mi je nekoliko ljudi vidjeli promjenu sjenice, ali mi nije briga.

Crni čovjek oko 55 godina me pogleda gore i dolje i reče: "Ti si topla kuja izgleda zar ne." Oni su zadnje riječi bi mi pričao.

Rekao sam u prilično krupan glas: "To je vaš sretan dan. Ti i ja ću napraviti bebu. "

I crawled na svoje krilo i strastveno ga poljubi. Kada smo napokon prekinuo poljubac Ja podigoh i ja još uvijek nabijena na kolac na njegov tvrdi penis. Sam mu ponudio moj tits, koji je počeo na njega. Njegov izraz je pokazao iznenađenje da su pune mlijeka.

Nastavio sam gledati svoje lice kao što je jebeno mi je u nadi da će pogledati u oči. On je izgledalo da se izbjegne gleda na mene. On je izgledalo sadržaja na buljenje u off prostor ili zatvorite oči. Bilo je očito da sam bila samo komad magarca na njega. On nije briga da bih se nosi njegovo dijete, ako je čak i mene vjeruje u sve.

Ubrzo je postao nemiran. On me je podigla i meni legao na klupu, i dalje funta moju plodnu utrobu. Bih mogao reći da je bio u blizini kao što je tučen u moje tijelo na velikim brzinama. Moje oči longed za njegov, ali on ne bi ih dati meni. U frustracija sam whimpered John. Od kutu mog oka sam ugledao svjetlo treperenje od slave rupu. Okrenuo sam glavu i da nije bilo mog supruga oči gleda kroz rupu na mene. Sam mogao vidjeti ljubav u njegovim očima. Vratio sam se pun ljubavi izgleda da moj suprug kao crni čovjek dao mi je svoje dijete.

Arkada iskustvo ponavlja još dva puta u sljedećih nekoliko mjeseci. Tri mjeseca sam rodila malu sestru za Jeff i Jenny. Jeff je bio jasno iznenadila djeteta boju. Izgledao je zadovoljna mojim objašnjenjem da Bog čini čudesa u misteriozne načine. Ivan voli svoju novu kćer. Ti ne bi znao, od načina na koji on djeluje, da je beba Lisa nije svoju kćer.

Moj lik je sada opet vratila zajedno s mojim seksualni apetit. John se brine za mene da biste dobili slutty opet i Im 'obličje naprijed za njega. Ćemo imati drugo dijete? Mi ćemo vidjeti. Znaš koliko sam je volio biti popunjena

No comments:

Post a Comment