Sunday, March 27, 2011

A,je vruca.

SMS Poruke Upoznavanje

Nesretan momak,zeljan seksa,zeljan da okusa tu uzivanciju taj osjecaj za kojeg svi kazu da je to najljepsi osjecaj koji covjek moze da dozivi.Ponekad vise rzloga ima zasto neko tesko dolazi do zenskog tjela,veoma tesko ili gotovo nikako kao sto je to moj slucaj.Svi moji pokusaji kod djevojaka propadali su u vodu,nijedna nije pristajala biti samnom.Vracao sam se iz izlazaka van veoma potisten i tuzan a godine su se vukle kao moja osjecanja.Mali je to grad,sve sam se vise povlacio u sebe,drkajuci sam se zadovoljavao.Veliki razlog svemu tome je moj vanjski izgled,potajno su govorili da sam jako ruzan i da mi je velik nos,ali nisu znali moju tajnu koja se skrivala.Mozda za njih i jesam ruzan ali moj skriveni ponos s kojim sam se jedino ja druzio,virio je ponosno i kad ga sa dve ruke uhvatim.Kurac mi je naglo poceo rasti izmedju 15-17 godina,u to vreme je najvise narastao skoro duplo vise nego prije.Komad je to ali uvijek sam si govorio sta mi vredi kad ga mogu samo drkat,bio sam jako razocaran.Primjetila je to i moja majka,pitala me cesto kad cu si naci djevojku a ja sam uvijek govorio sutra,sutra cu je naci tako su prolazila sutra za sutra.Majka je bolovala od diabetisa,bila je skromna zenica,cesto mi je bilo zao zbog njene bolesti,oboje smo bili nekako potisteni i usamljeni.Nikada nije zaspala dok se ja nebi vratio,pa onda me pitala kako je i imal djevojaka a ja sam uvijek slagao i tako su prolazili dani.Drkao sam ga da se zadovoljim,bilo mi je ljepo kad sam svrsavao jer sam mislio na lijepe mlade djevojke.Bilo mi je krivo sto imam tako lijep i velik kurac a nikada ga ni jedna djevojka nije vidjela,zelio sam ga nesto jebem toliko sam to zelio jer imao sam 19 godina a jos nista nisam jebao.Jednu noc sam se probudio bio sam sav mokar,sve je bilo mracno,primjetio sam da mi je kurac dignut,bio sam jako uzbudjen nisam se mogao kontrolirati,srce mi je jako lupalo.Nikad se tako nisam osjecao do tu noc,pokusao sam ga izdrkati ali nije mi bilo ljepo,zelio sam nesto vise,ali nisam imao sta.Ustao sam se i polako izasao iz sobe,vrata njene sobe su bila otvorena,sjedila je na krevetu gola,davala si je inekciju u stomak,gledao sam tu scenu,srce mi je jako lupalo a kurac mi je bio na vhuncu,gace su mi bile tjesne pa je izviriovao iz njih.Usao sam u sobu,ona je uzela ogrtac i stavila oko sebe.Sutio sam i gledao u nju a ona u mene.Stavila je spricu na ormaric i legla u krevet bez rijeci.Stajao sam kao kip pored nje.Izgledala je u polu tami sobe onako gola dok sam ju gledao,izgledala je kao zelja kojoj nemogu da odolim ali svjestan da se to nemoze desiti,sam sam to sebi govorio.
I dalje smo sutjeli.Ustala se i ugasila lampu i ponovo legla u krevet,bila je potpuno gola,bila je slobodna,bila je zena,zena u tom trenutku i samo to,tako sam mislio.Skupio sam snage,hrabrosti,srce mi je jako lupalo,polako sam skinuo gacice sa sebe,kurac mi je stajao kao koplje,uzeo sam ga rukom i lagano drkao dok sam se sa strahom spustao na krevet zene za koju sam osjecao potrebu i sam u sebi govorio,ne,ali nesto vise mi je govorilo da.Sa strahom sa se spustio polako na kevet,legao sam na ledja i polako ga drkao dok nisam osjetio toplinu njene ruke koja ga je uzela,prvi put sam osjetio da mi neko drka kurac,osjecaj je bio velicanstven……..
Nastavice se.

Loading ... Loading ...

View the original article here


This post was made using the Auto Blogging Software from WebMagnates.org This line will not appear when posts are made after activating the software to full version.

No comments:

Post a Comment