Friday, July 29, 2011

Gola i ponosna

20. 06. 2011. webmaster

SMS Poruke Upoznavanje

Imam 43 godine i mislim da imam prilicno dobro tijelo. Nisam radala pa su mi kukovi uski kao kod neke 20-godišnjakinje. Uz to pazim na svoju liniju trcanjem i prehranom. Zato me nikad nije bilo sram pokazati tijelo.

Kako je ljeto konacno stiglo u grad, a ja još nisam otišla na more, ne preostaje mi drugo nego da se suncam u svom gradu. Volim se suncati gola, a moj grad nema nudisticku plažu. To mi je uvijek predstavljalo problem jer sam se brinula da ce se netko doci buniti ako bi se skinula. Strašna stvar vidjeti moju pickicu. Ali ovog ljeta odlucila sam to promijeniti. Bio je vruc dan u sredini 6.mjeseca i ljudi su vec bili na plaži pokraj rijeke. Spustila sam se prema plaži i odabrala mjesto malo odmaknuto od nekog bracnog para s djecom. Raširila sam rucnik i sjela. Pogledala sam prema ljudima na plaži i primjetila da nitko ne gleda prema meni. Skinula sam haljinu i ostala potpuno gola sjediti na rucniku. Stavila sam suncane naocale,uredno složila haljinu i legla na rucnik. Raširila sam noge koliko sam mogla da mi sunce miluje svježe obrijanu picku. Klitic mi je nabubrio i pocele se mi se po glavi motati misli o seksu. Odlucila sam da cu otici u vodu. Dok sam se ustajala bracni par me pogledavao,a njihovi klinci poceli su pokazivati prstom prema meni i vikati:”Teta je gola!”
Pravila sam se da ne cujem i otišla u vodu. Sjela sam u plicak i taman se krenula prepustiti suncu i uživanju dok sam jednom rukom trljala klitic kad sam primjetila da tata od te djece dolazi prema meni. Bio je smrknut i poceo se derati:”Kako te nije sram tu se skidati kurvetino? Znaš li da je to zabranjeno? Da moja djeca gledaju tvoju picku? Zvat cu policiju!” Pogledala sam ga preko naocala i jednako drsko odgovorila:”Majmune, odjebi!” Ustala sam se i okrenula prema njemu. Stavila sam ruke na bokove i namjerno raširila noge. Vidjela sam kako bulji u moje tijelo. Rekla sam mu:”Šta si blenuo u mene, jel ti tvoja žena ne daje picke kad tako sliniš preda mnom?!” Okrenuo se i otišao nazad svojima. Sjela sam na rucnik i zapalila cigaretu. Trebala sam smirenje. Umjesto smirenja, toliko sam popizdila da sam odlucila otici do njih. Tako skroz gola prošetala sam se i stala odmah do njih. Pogledali su me. Uvukla sam dim i stavila ruku na picku. Besramno sam je protrljala i rašrila stidne usne. Nakon toga sam nastavila šetnju plažom, a ljudi su me pogledavali. Ne mogu opisati koliko sam se dobro osjecala tako gola pred svima. Bilo me baš briga za njih i njihove glupe stavove. Svi su mi vidjeli picku i ja sam u tome uživala. Napravila sam krug po plaži i vratila se nazad do svog rucnika. Legla sam i pocela se dirati. Uopce me nije bilo briga jel tko gledao ili ne. Svršila sam taj dan 6 puta na plaži. Nikakva policija nije došla niti se više itko usudio buniti. Da su i probali, poslala bi ih u kurac. Ja sam gola i ponosna.

Loading ... Loading ...

No comments:

Post a Comment