Sunday, May 8, 2011

Ispovest

SMS Poruke Upoznavanje

Ni sama ne znam zašto ovo pišem, eto, verovatno mi je lakše da podelim s nekim stvari koje mi se dešavaju, a kojima se baš ne ponosim.

Ja sam Irena, nedavno sam napunila 16. godina. Sticajem okolnosti, živim u jako bogatoj porodici. Otac mi je bio ranije politicar, sada sa par prijatelja drži lanac menjacnica širom Beograda. Mama ima svoj kozmeticki salon, živimo na Senjaku, i uglavnom se družimo takode sa imucnijim porodicama.

Kada sam krenula u 8. razred, zapocela sam vezu sa Borisom, sinom od naših prijatelja s kojim sam se upoznala na Kopaoniku. Boris je moja generacija, presladak je, ima baby face, prelepe oci. Nežan je, pažljiv, zaista decko koga bi svaka devojka poželela. Svira violinu, jako je talentovan i mogu reci da sam na pocetku veze bila jako zaljubljena.

Vec na prvom zajednickom letovanju, izgubila sam nevinost sa Borisom. Ne stidim se toga. Ja sam vec sa 15 godina bila zrela devojcica, imala sam perverzan osmeh, slatku zategnutu guzu, prirodno velke grudi na mamu, imala sam decka u koga sam zaljubljena i sve je bilo extra. Osecala sam se prelepo. Prošlo je godina dana veze, i to leto sam odlucila da prvo idem na more sa drugaricama, pa tek posle sa roditeljima i deckom. Ja, Maja i Sandra smo odsele u Splendidu u Becicima, i bilo nam je to prvo letovanje bez roditelja.

Naravno, vec prvih dana smo pocele privlaciti pažnju i cesto su nas muvali razni muškarci. Ipak, najpre smo se sprijateljile sa starijim momcima koji su nam skoro sveke veceri placali pica u Top Hillu. Oni drže neku agenciju za obezbedenje, svi su izmedu 35-45 godina, ex sportisti, super gradeni. Tokom dana smo se zezali s njima na plaži, uvece izlazili, bukvalno, baš smo se zbližili.

Ja sam vec od pocetka primetila da je jedan od njih bacio oko na mene, onako, otvoreno… Gagi ima oko 40 godina, markantan, bivši kik bokser, extra graden, ima veliku tetovažu na ledima. Cesto smo plesali zajedno u diskoteci, dok smo se potapali u plicaku uvek je koristio priliku da me dotakne po “skrivenim” mestima. Jednostavno, skontala sam da mu se svidam.

E sad, da ne bi ispalo da se strašan frajer zagledao u obicnu klinku, moracu biti malo neskoromna i opisati se. Dakle, Irena, 94 godište, vatrena slatka crnka, 168cm, 52 kg, presladak sexy osmeh, pune socne usne, latino taman ten, prirodno velike sise, nosim brus 85C, mesnata a zategnuta “odbojkaška” guza, 2 godine sam trenirala odbojku i plus što redovno vozim rolere na Adi… Uz sve to, jako sam komunikativna, volim da flertujem, obožavam da se oblacim provokativno i da pokazujem svoje telo.

Kada sam krenula na more, znala sam da ce biti šanse da me drugi tipovi muvaju, ali bila sam ubedena u svoju ljubav prema Borisu. Ipak, vec od prvog susreta sa Gagijem, nisam mogla verovati koliko me privlaci, bez obzira što je preko 20 godina stariji od mene.

Kljucna stvar se desila jednog dana kada nas je on pozvao i pitao da li može da svrati da pogleda neku utakmicu jer se njima u stanu kablovska pokvarila. Nas tri smo bile na plaži, ali ja sam rekla da cu doci u sobu jer je bilo 2, 3 sata posle podne i jako je vruce, a Maki i Sandra su ostale u Budvi se nekim društvom. I eto, pola sata kasnije, ja sam ležala u sobi i prelistavala neki casopis, a Gagi je sedeo na fotelji i gledao preko puta i gledao taj neki dosadni fudbal.

To je onaj jedan trenutak kada se probudi davo u meni i nisam mogla da mirujem. Ležala sam u bikniju, i telo mi je bilo bukvalno “na izvol’te”. Kako nisam bila sa roditeljima, naravno da nisam tih dana nosila obican kupaci, vec tangice koje su mi savršeno oblikovale guzu. Pocela sam se vrpoljiti, nameštati na krevetu, samo da bi me on bolje video. Primetila sam da svako malo baci pogled sa fudbala na mene i to me je još više ohrabrilo.

Nakon 5-6 minuta, pitao je nešto u fazonu, pa dobro Irena, šta ti je, što si se tako uzvrtila… Ma ništa, kao, nešto me boli vrat, loše sam spavala. Joj bože, i sad mi je neprijatno koliko sam bila providna :)

-Pa dobro, hoceš da te izmasiram?
-Ma daaaj, kao da ti znaš da masiraš…
-E mala, ne zezaj, stvarno ti mogu pomoci, veruj mi, imam zlatne ruke.
-Ajde… da vidimo i to cudo… Oketala sam pricu na šalu, ali mislim da je i on video ŠTA ZAPRAVO ŽELIM. Ležala sam na stomaku, a on je prišao iznad mene i poceo lagano da me dodiruje po ledima. A zaista i nije lagao, stvarno je extra masirao. Skroz sam se opustila, on je poceo od vrata, pa se spustao niz lede, pa malo sa strane, suptilno, gotovo slucajno ponekad pomazivši moje sise sa strane. Osecala sam neverovato uzbudenje, a mislim da ni njemu nije bilo drugacije. Nisam ni primetila trenutak kada je prešao na guzu. Kružnim pokretima mesio mi je guzove, a ionako plitke tangice su još više ušle unutra.

-E Irena, dugo nisam sreo devojku sa tako glatkom i cistom kožom, kao svila…
-Pa hvala ti. Inace koristim kremu… i poceh nabrajati neke glupe kreme, cisto da skrenem temu sa onoga što sam znala da sledi.
-Jebote, kakvu guzu imaš, mogu zamisliti kako ti druge devojke zavide. Tada sam vec pocela osecati strašno uzbudenje, i mislim da mi je vec tada maca ovlažila. Znala sam da je to video i više se nisam mogla vaditi na druge price, pa sam samo stiljivo rekla:
-Hvala.

On je postajao sve konkretniji. Masirao je unutrašnjost mojih butina i tada mi je vec i telo pocelo blago drhtati od želje. Pitao me je želim li da prekine. Ne! Prosto sam samu sebe iznenadila koliko sma glasno to rekla. On se sad poceo penjati uz unutrašnjost mojih butina i nežno je pomazio moju macu preko gacica.

-Želiš li sad da prekinem?
-Ne. Ovaj put “ne” je bilo blaže, jer je vec dolazilo kroz uzdah. Tada sam ga osetila iza sebe jer mi je poljubio vrat, pomerio kosu na stranu, nežno gricnuo uvo i šapnuo, IRENA, ŽELIM TE.

-Gagi, ne znam da li bih smela…
-Je l ti se svidelo ovo?
-Pa jeeeste ali…
-Je l ti se svidam ja?
-Pa svidaš mi se, mada…
-Mada šta?
-Pa ne znam, glupo mi je…
-Želiš li da me poljubiš?
-Gagi, ne znam stvarno
-Želiš li?
-Ja mo…

I tada me je tako strasno poljubio, nisam znala šta me je snašlo. Prepustila sam se, legao je pored mene, zagrlila sam ga i nisam mu puštala jezik iz svojih usana. Svo vreme dok smo se ljubili, njemu je jedna ruka bila medu mojim nogama. Onda je smo ustali, prislonio me je uz zid i prišao s leda. Cula sam da otkopcava pantalone, a ja sam namerno nameštala guzu oko njegovih prepona da je oseti. Onda mi je naglo strgao gornji deo bikinija i poceo žestoko da mi mesi sise, a usput mi je ljubio vrat s lade. To me je nenormalno palilo, stenjala sam, dahtala… Tada sam konecno osetila i kitu. Još mi nije skinuo gacice, samo ju je namestio medu moje guzove i trljao o njih. Jasno sam osetila kako pulsira i osetila sam KOLIKA JE! Okrenula sam glavu i nežno mu se nasmešila a usput sam bacila pogled i na kurac. Ogroman, puno veci od Borisovog, bar 20-ak cm. To što me je samo mazio njime, dovodilo me je do ludila. Osecala sam da mi je maca skroz mokra, a on me je namerno držao u neizvesnosti. Malo sam mešala kukovima da ga što bolje osetim, na koži, a Gagija je to još više uzbudilo.

-Šta je kuckice, sad nisi stidljiva, a?
-Gagi, molim te, pojebi me, ne mogu višeeee!
-Aaaaa, tu smo, a, želiš cika Gagija, je li?
-Želim teee, molim teee, stavi mi gaaa!
-Uh mala, u ocima sam ti video da voliš kitu, svih ovih dana si mi se nameštala, je li? Mmmmm, znam ja prljave male devojcice kao što si ti”
-Jesam, molim te, molim te…

I onda mi je naglo pomerio tangice na jednu stranu guze i namestio glavic na ulaz u pickicu. Kada mi ga je nabio, mislim da me je cuo seo sprat. Onda je poceo. Još, i još, i još… jako odozdo, bukvalno imala sam osecej da me odiže se zemlje kako ga je nabijao. Bilo je prelepo, pickica mi je bila skroz mokra i lako sam ga primala. Namestila sam svoj hrapavi sexy glasic i stenjala, pozivala ga da radi više, jace, jace, jace… Bila sam zaboravila na sve, i koliko je trajalo, i kad sam svršila, i koliko sam puta svršila – NEMAM POJMA. Posle nekog vremena me je uzeo, vratio na krevet i poceo da me jebe medu sise. Posle pola minuta svršio mi je na sise, i proderao se tako jako, i tad sam bila sigurna da nas svi cuju.

Posle toga još jednom, ja ne njemu… pa posle toga još jednom, u tuš kabini, pa posle toga opet u krevetu… Bila sam toliko napaljena, radila sam sve što je želeo. Govorio mi je bezobrazne stvari, ali sve mi je prijatlo. Jednostavno, ono što sam radila s Borisom nema veze sa ovim sa Gagijem.

Gagi me je doslovno odvalio od kurca, jebao me u pickicu, u usta, medu sise, lizao me celu, lizao mi pickicu, naveo me da svršavam onako kako nisam mislila da je uopšte moguce. Pokazao mi je šta je muškarac.

Tih dana smo nastavili da se vidamo. Dolazilo je do nenormalnih situacija, tipa da me tuca u separeau nekog nocnog kluba, u hotelskom bazenu, nocu na plaži. Nisam se mogla suzdrati s njim, ponašala sam se kao najgora droljica.

Po povratku u Beograd, ponašala sam se kao da ništa nije bilo. Gagi se vratio u Novi Sad gde živi, i nastavili smo da održavamo kontakt. I dalje sam bila ludacki naložena na njega. Nije mi smetalo ni kad mi je rekao da je razveden i da ima cerku koja je prvi razred osnovne. Poceli smo se vidati tajno, i to i danas traje. Ja sam i dalje u vezi sa Borisom, i ne znam opisati taj osecaj, ja ga volim, svida mi se, volim njegovo društvo, zanimljiv je, ali jednostavno, nešto me tera da se i dalje vidam sa Gagijem.

On dolazi u Beograd 5-6 puta mesecno, ima garsonjeru u Zemunu u kojoj se vidamo i super nam je. Takode, cesto izlazimo zajedno u Beogradu, uglavnom na splavove i slicna mesta za koje sam sigurna da ne izlazi Boris i to naše društvo. S jedne strane ja sam odlicna ucenica, devojka u stabilnoj vezi i miljenica svojih roditelja, ali s druge strane, družim se sa drugaricama koje me pokrivaju dok idem da se krešem sa skoro 25 godina starijim muškarcem. Postoje situacije kad krenem u grad u farmerkama i košuljici, a kod Sandre u stanu se presvucem u tesnu crnu haljinicu sa dubokim dekolteom, “victoria’s secret” sexy najlonke i štiklice od 13cm… Mama je verovatno naslutila nešto jer je nedavno u prljavom vešu našla suknjicu umrljanu spermom koju mi je ona kupila samo dva dana ranije, i to u vreme kad je Boris bio u Rusiji na nekim casovima muzike, šta ja znam…

Uglavnom, ovo je stvar koju zna samo 5-6 mojih drugarica, i niko više. Prosto ne znam ni sama na cemu sam, teško je ostati u ovakvom odnosu, ali znam da prosto ne mogu da se odreknem stvari koje radim sa Gagijem. Ponekad mi dode potreba da se još nekome ispovedim, jer jednostavno mi bude lakše… A šta ce dalje biti, pojma nemam. Uglavnom, na jesen putujem u Ameriku, tata i mama su mi uplatili školovanje na jednoj prestižnoj akademiji, nadam se da ce to biti kraj ove avanture.

Loading ... Loading ...

1 comment:

  1. Kakva mala droljica, prosto da se mozak rasprsne od zamisljanja raznih perverzija sa njom.

    ReplyDelete