Saturday, May 21, 2011

Moje male tajne 3

SMS Poruke Upoznavanje

Bila sam tada na poslednjoj godini fakulteta. Darko je odavno bio istorija i bila sam u stabilnoj vezi sa Zoranom, mojim sadašnjim suprugom. Spremala sam diplomski rad i gotovo se potpuno odselila u vikendicu mojih roditelja van grada. Dolazila sam kuci samo da prespavam i vracala se odmah ujutro. Tamo sam imala potreban mir i mogla sam potpuno da se posvetim radu. Tog prepodneva cula sam zvuk kosacice u dvorištu susedne vikendice, dovoljno glasan da mi popusti koncentracija. Bila sam pomalo iznenandena, pošto je bio radni dan a napolju pasija vrucina. Ustala sam sa stolice i prišla prozoru. Komšija Milan je kosio travu. Bio je negde na pocetku ceterdesetih, visok, plecat i zgodan. Cak previše zgodan. Bio je samo u bermudama i znojavo telo mu se presijavalo na suncu. Gledala sam ga kao hipnotisana pokušavajci da se setim kada sam zadnji put osetila muškarca. Odavno sam primetila njegove poglede i znala sam cemu se potajno nada. Zoran je bio na stand by od kako sam pocela da pripremam diplomski. Pitala sam se koliko je prošlo od toga i zakljucila da je u pitanju skoro dve sedmice. Dodirnula sam prstima svoju desnu bradavicu i ona se gotovo istog sekunda ukurti. Što sam ga više gledala bivala sam sve napaljenija. Nekoliko minuta kasnije sam se odvojila od prozora i prišla plakaru. Preturajuci po stvarima našla sam nekakvu mini teksas suknju i pitala sam se dali uopšte mogu da udem u nju. Uspela sam nekako u tome ali mi je jedva prekrivala medunožje. Iskopala sam nekakvu zelenu majicu na bretele, koja mi je prijanjala uz telo i obukla je. Bradavice su mi se jasno ocrtavale ispod tkanine i jedino što mi je tada trebalo su viske štikle. Našla sam svoje bele sandale koje sam nosila na maturskoj veceri i zakljucila da izgledam kao kreten u toj kombinaciji. Nije mi to bilo ni malo važno u toj situaciji. Prioritet je bio da se Milan napali a koliko sam mogla da vidim bio je sam, bez svoje debeloguze žene.
Izašla sam na mali trem i javila mu se. Pozvala sam ga na kafu i neko osveženje, što je uz osmeh prihvatio. Pojavio se u nekoliko sekundi i sedeo je za stolom, dok sam ja pripremala kafu i sipala nam hladnu fantu u caše. Namerno sam se naginjala i izazivala ga špartajuci po prostoriji, cekajuci nestrpljivo njegovu reakciju. Medutim, od reakcije ništa. Popili smo kafu, po dve caše jebene fante, a on ništa. Ni da nagovesti nešto. Umesto toga je ustao nekih, skoro sat vremena kasnije, i rekao:
“Ne igraj se sa mnom Nataša.”
Izašao je ostavljajuci me napaljenu i zabezeknutu. Bila sam u potpunom šoku i pitala se šta sam trebala da uradim. Ponudila sam mu se kao na pladnju a on mi tu govori o nekom igranju. Moj prvobitni šok je prerastao u nervozu. Bila sam na ivici besa i došlo mi je da razbijem nešto. Umesto toga odlucila sam da prošetam malo kroz obližnji šumarak, uz obalu reke kako bih ohladila glavu i telo koje je gorelo. Šetala sam i nisam uspevala da se smirim. Još uvek sam na nogama imala one proklete sandale, pa sam morala da hodam oprezno. Potpuno sam zaboravila da ih skinem i obujem nešto pogodnije za šetnju. Osetila sam pritisak u bešici i zašla dublje u šumarak. Prokleta fanta je cinila svoje. Cucnula sam, sklonila gacice u stranu i u trenutku kada sam pocela da piškim cula sam nekoga iza sebe. Nije bilo šansi da prekinem ali sam ubrzala postupak koliko god sam mogla. Vratila sam gacice na mesto i uspravila se spuštajuci suknjicu. Osvrnula sam se oko sebe i žurnim koracima krenula ka stazi, ali nisam uspela nikoga da vidim. Osvrtala sam se ne pazeci gde gazim i visoke štikle su uzele svoj danak. Levi gležanj mi se bolno savio i gotovo mi se pomracilo pred ocima od bola. Pala sam na travu ispred sebe i uhvatila bolno mesto rukom. Sela sam uz neko drvo i polako masirala prstima clanak koji je poceo da otice. Skinula sam sandalu i pokušavala nekako da smanjim bol, kako bi se dovukla do vikendice. Medutim, gležanj je brzo otekao i bilo mi je potpuno jasno da je povreda ozbiljnija nego što sam u prvi mah pomislila. Setila sam se obližnjeg potoka, kraj stare napuštene vodenice koja se nalazila usput do vikendice. Potok je bio ledeno hladan i u sred leta i nameravala sam da ohladim gležanj u njemu. Izula sam i drugu sandalu i hramajuci se zaputila ka vodenici, ciji se krov promaljao izmedu krošnji drveca. Nekoliko minuta kasnije sam spustila stopalo u ledenu vodu i odahnula od olakšanja. Oslonila sam se o laktove i zažmurila zabacivši glavu unazad i prepuštajuci se suncu, dok mi je bol u nozi neznatno smanjio. Sa svoje desne strane cula sam korake po travi i okrenula se u tom pravcu otvarajuci oci. Prilazio mi je neki tip i u prvi mah ucinio mi se poznatim. Bio je u nekom radnickom kombinezonu, visok, bradat, negde na kraju ceterdesetih i u ruci je nosio neki dugacak štap i smeškao se gledajuci me. Cucnuo je stigavši do mene i gledala sam ga nemo, pitajuci se ko je i šta hoce.
“Treba li pomoc snajka?”
“Samo da se uspravim.”, rekla sam i pružila mu ruku ali je nije prihvatio. Pogled mu se spustio na moj gležanj i on polako odmahne glavom.
“Ta noga ne izgleda dobro.”
“To i sama znam. Uvrnula sam ga tamo na stazi.”
“Treba ga vratiti u ležište. Daj da ti popravim to.”
“Ipak ne. Ko meni garantuje da znate šta radite?”
Pogledao me je pravo u oci i ponovo se nasmešio.
“Ja sam Blagoje. Moja žena je Milka. Ona kod koje si dolazila dok si trenirala košarku.”
Tada mi je sinulo. Uopšte ga nisam prepoznala, mada ga nisam cesto ni vidala tamo. Njegova Milka mi je popravila skocne zglobove u tri navrata.
“E pa Milka je od mene naucila zanat.”, nastavio je, “Jel to dobra garancija?”
“Ne može biti bolja.”, odgovorila sam i uzvratila smešak.
Seo je kraj mene i ja mu pružim nogu. Stavio ju je u krilo i uvhatio je svojim velikim, grubim šakama. Polako mi je uvrtao nogu i bolovi su se pojacali. Stenjala sam oslonjena na laktove i brojala sekunde, išcekujuci da završi poceto.
“Nisi ga trebala hladiti. Sad je zajebano, ali bice dobro. Spremi se mala sad cu ga cimnuti.”
Ništa nije moglo da me spremi na bol koji je usledio. Secam se da sam vrisnula i utonula u crnilo. Onesvestila sam se od bola. Otvorila sam oci u vodenici i trebalo mi je nekoliko sekundi da shvatim gde sam. Ležala sam na nekim džakovima sa brašnom, dok Blagoje mi je kvasio lice nekom krpom, a na gležanj mi je stavio hladan oblog.
“Dobro je sad.”, rekao je, “Kada odeš kuci pronadi neku flašu i rolaj je tim stopalom. Bice ti noga kao nova.”
Bol je gotovo potpuno išcezla i osetila sam silno olakšanje.
“Ne znam kako da vam zahvalim.”, rekla sam.
“Pa za pocetak prestani da mi persiraš.”
“Dobro.”, nasmešila sam se, “A za kraj?”
Gledao me je pravo u oci i uspravio se. Velika izbocina se videla na njegovom kombinezonu i gledala sam je poluotvorenih usta. Bila sam gotovo u šoku.
“Bio bi red da ti sad pomogneš meni.”, rekao je promuklim glasom.
Pocela sam da zamuckujem, potpuno zatecena njegovim predlogom i izbocinom iznad moje glave. Videvši me takvu preuzeo je inicijativu.
“Nemoj da se praviš mutava, nego se baci na posao.”, rekao je i izašao iz kombinezona. Bio je maljav poput životinje i potpuno zajapuren. Hitro je skinuo bokserice i preda mnom se ukazala kurcina kakvu do tada nisam videla. Prvo što mi je palo na pamet je da je Milka izuzetno srecna žena. Debeo, kvrgav, optocen žilama, gotovo crn, sa velikim ružicastim glavicem, sa kojeg je kapala sluz. I velik. Stvarno velik i kao što sam rekla nikada do tada nisam videla takvo nešto.
Primakao mi se i uhvatio me cvrsto za kosu na potiljku.
“Zini.”, gotovo je naredio.
Otvorila sam usta i on mi smesti svoj veliki glavic na jezik. Osetila sam slankast ukus te predivne batine i obuhvatila je usnama. Drugu ruku je spustio ne moje teme, šcepao mi kosu prstima i poceo bukvalno da me tuca u usta. Grcala sam i stenjala, punih usta i pokušavala da odgovorim na njegove nalete. Nije bilo govora da zgutam taj palamar i zamalo sam povratila kada mi je taj veliki glavic prošao kroz krajnike. Izvukao ga je još uvek me držeci obema rukama za kosu i dao mi ne više od tri sekunde da dodem do daha. Pljuvacka mi se u mlazevima slivala niz lice i kapala na grudi. Sjurio mi ga je ponovo i nastavio još silovitije da me razbija. Nekoliko sekundi kasnije ga je izvadio, dok sam glasno uzdisala trudeci se da dodem do vazduha. Gurnuo me je unazad i raširio mi noge. Pocepao mi je gacice u dva trzaja i bacio ih u stranu. Sustio je svoj jezik na moj izbrijan picic i poceo da radi njime. Njegovi brkovi su mi bockali klitoris i uvijala sam se pod njim glasno stenjuci, dok mi je maca lila potoke. Svršila sam uz glasno vrištanje sa njegovim jezikom u picicu i srednjakom u guzi. Matori Blagoje me je više nego prijatno iznenadio. Uspravio se dok sam drhtala celim telom u jenjavajucem orgazmu. Privatila sam mu ga rukom u korenu i pocela da ga sisam kao sumanuta. Nekoliko sekundi kasnije sam se spustla do njegovih, velikih, dlakavih jaja i lizala ih, sisala dok sam mu žestoko drkala kurac. Odgurnuo me je grubo od sebe i povalio na džakove sa brašnom. Bacio se na mene, izvadio mi sise iz majice i smestio mi ga u uzavreli picic. Rukama mi je cvrsto šcepao sise i poceo da me tuca poput ludaka. Vodenica je odjekivala od mog vrištanja, dok me je razbijao tom batinom. Bila sam ispunjena kao nikada do tada i uživala uvijajuci se na toj kurcini, svršavajuci u serijama.
“Tako… To…”, govorio je, “Sad ceš… Biti jebana… Ko što nikad nisi…”
Pojacala sam svoje krike, ukoliko je to uopšte bilo moguce, i ponovo svršavala, kada me je divlje ujeo za sisu. Vrisnula sam i on je pusti da bi istom silinom ugrizao bradavicu na drugoj. Urlala sam kao izbezumljena i on mi lupi blagi šamar puštajuci mi bradavicu.
“Mmmmm… Kakve sise imaš…”, rekao je i ponovo ih cvrsto stisnuo svojim velikim šakama, dok je njegov palamar rasturao moju utrobu i terao me da urlam od zadovoljstva. Zadigao mi je noge na svoja ramena i sjurio mi ga do kraja u oštrom trzaju kukovima. Njegova velika jaja su pljeskala mojim mokrim guzovima i svršavala sam tresuci se celim telom, urlajuci koliko me je grlo nosilo. Nekoliko sekundi kasnije izašao je hitro iz mene i opkoracio me. Prihvatila sam mu glavic usnama, sa kojeg su se slivali moji sokovi i pocela da ga sisam. Lavina sperme mi je zalila usnu duplju i on mi zapuši nos. Gutala sam vrelo seme i grcala, misleci da nikada nece prestati da svršava. Nikada pre toga nisam popila toliko sperme i ni u snu nisam mogla da pomislim da iz nekoga može da izade takva kolicina. Uprkos tome isisala sam i zadnu kap iz te velike batine. Blagoje se skinuo sa mene i seo pored dahcuci.
“Uff… Odlicno se jebeš Nataša… Uh… Ko što sam i mislio…”
“Hvala…”, rekla sam zadihana, “Znam to…”
Ustao je i otvorio neku plasticnu flašu sa vodom. Ispio je gotovo pola litre i pružio mi je. Nagnila sam flašu i otpila malo dok je on sedao kraj mene i pripalio cigaretu. Ponudio me je ali sam odbila.
“Ja bih radije nešto drugo.”, rekla sam i kleknula pred njega.
Razmakla sam mu noge i smestila mlohavu kurcinu u usta. Sisala sam mu i drkala ga dok je on pušio. Milovala sam mu jaja prstima i lizala ih, pa se vracala na glavic. Igrala sam se nekoliko minuta ali se sporo vracao u život. Ipak je bila rec o starijem coveku, pa sam posegnula za adutom iz rukava.
“Podigni noge.”, rekla sam mu.
Poslušao me je i otvorio mi put ka njegovom anusu. Lizala sam ga osecajuci opor miris i drkala mu sve cvršcu kurcinu.
“Oh… To… Ufff… Kako si dobra… U pa razjebacu te sad… Ooooo… To kujo,to…”, stenjao je.
Gurnula sam jezik u njegov dlakavi cmar najdublje što sam mogla i osetila kako se ocvrsnuo u mojoj ruci. Palacala sam sitno jezikom i prešla na njegova jaja. Vratila sam se usnama na uzdignutu kurcinu i sisala je. Izvadila sam je iz usta i smestila je izmedu sisa. Drkala sam mu ga držeci ih rukama sa strane. Bila je to inicijalna kapisla sa nuklearnu eksploziju, pošto mi je bilo kristalno jasno da ga najviše pale moje sise. Odurnuo me je potpuno spreman i naguzio me preko džakova. Razaknuo mi je guzove i pljunuo mi na anus. Razmazao je pljuvacku i smestio mi srednjak. Ciknula sam i rekla:
“Samo polako, molim te…”
Kao da nisam ništa rekla. Žestoko je radio srednjakom dok se moje stenjanje pojacavalo. Izvukao ga je i smestio mi ga u usta. Njegov veliki glavic mi je pritiskao anus i sekundu kasnije poceo je da prodire. Peklo me je strašno iako sam dobro razradena. Jednostavno, bio je isuviše debeo i velik. Osetila sam kako mi se cmar širi i puca i vrištala sam pokušavajuci da mu kažem da bude pažljiv. Umesto toga me je šcepao grubo rukama za slabine i prodirao naslanjajuci se svom težinom.
“Sad se dernjaj… Da vidim kolko si gladna kurca…”
Nisam mogla da zamislim sebe u trenutku kada je prestao da prodire. Predpostavljam da sam bila izbecena, bez daha i glasa, nataknuta kao na kolac u išcekivanju njegovog sledeceg poteza. Uhvatio me je cvrsto za kosu na temenu i povukao me ka sebi. Izvila sam se u ledima i osetila kako se povlaci. U oštrom trzaju se zabio nazad i nastavio da me tuca ubrzavajuci ritam. Mislim da nikada nisam toliko glasno vrištala i sigurna sam da me niko nikada nije tako žestoko tucao u guzu kao on. Besomucno me je vukao za kosu. Slobodnom rukom me je snažno pljeskao po guzovima i tucao me poput šivace mašine, dok sam uživala u suludoj mešavini bola i zadovoljstva. Vrtelo mi se u glavi i bila sam potpuno sludena tempom koji me je rasturao. Zabio se u mene do jaja i poceo da se uspravlja. Povukao me je za kosu ka sebi i ja se naslonim ledima na njegove maljave grudi. Njegov palamar je u tom trenutku bio najdublje u mojoj guzi. Obuhvatio me je rukama i smestio mi srednjak u razvaljen picic. Levom rukom mi je stisnuo desnu sisu i poceo da radi srednjakom. Vrištala sam u naletu novog orgazma i drhtala kao prikljucena na struju, dok mi je grickao vrat i palacao jezikom po uvetu. Gotovo sam se rasplakala od zadovoljstva kada sam osetila kako me puni od nazad, dok mi je iz picica prskalo kao iz fontane. Dahtali smo trzajuci se u poslednjim talasima orgazma. Nisam mogla ni u najludim snovima da predpostavim ovakvo tucanje nakon onog jalovog pokušaja sa Milanom.
Blagoje mi je kasnije pomogao da odem do vikendice. Mogla sam da odem i sama ali htela sam da mu pokažem gde me može pronaci. Od tog dana pa sve dok nisam spremila diplomski Blagoje je redovno navracao i uživala sam u žestokom seksu sa njim. Kažu da bez starca nema udarca. I u pravu su.

Madame X

Loading ... Loading ...

No comments:

Post a Comment