Sunday, May 8, 2011

sex u troje

SMS Poruke Upoznavanje

Normalan sam muškarac 40-tih. Prije nego sam ušao u bracne vode, zasigurno za sebe mogu reci da sam imao dosta djevojaka i zasigurno iskusio podosta sexa.

Moje sexualne mogucnosti su, mislim, normalne. Kurac mi je normalne velicine, a tako i izdrljivost. Ako mi se zena prepusti mogu uciniti cuda.

Zivim sa svojom zenom. Ona je ljepa, pametna, sarmantna i volim je. Nas sexualni zivot je savim solidan, uzimajuci u obzir vremena u kojima zivimo, te stresne situacije kojima smo izlozeni svakodnevno. Mozda da malo bolje pojasnim, ne jebemo se vise kao zecevi sto smo cinili u pocetku nase veze, ali sex je ostao kvalitetan i oboje uzivamo u njemu.

Ali, … ali uvjek ima neko ali. Stalno zamisljam kao mi moju dragu netko jebe. Zelim da je netko jebe i da ja to gledam. Ne uvjek gledam, nekad ucestvujem ili zamisljam razne varjacije na tu temu.

Kako je nas odnos onakav kakv smatram da treba biti, ona zna za moju mastu. Cesto smo mastali zajedno, zamisljali njezinog jebaca, jebacev kurac i tako dalje. Proveli smo dosta takvih ljepih trnutaka. Za pocetak sam joj predložio da u nekom sexy shoopu preko interneta odabere jedan vibrator te da ga narucimo. Predloženo je odmah prihvatila i odabrala jednog od 22 cm/4do 5 cm debelog. Nakon dva dana “prijatelj” nam je došao u naš krevet.
Naš seks ne da se poboljšao nego više od toga i svaki put ga upotrebljavamo i to na nacin da prije uzme prijatelja i dok je lickam po kliticu njega sama zabije sve do jaja, a onda nastaje prava explozija strasti, odmah poslije njega uzme mog” mališana ” u odnosu na prijatelja i onda ga ocijedi do zadnje kapi…….savršenstvo.

Naravno, doslo je i vrijeme kada sam poceo sa sugestijama da to ucinimo i u stvarnosti. Nije bilo lako. Protivila se. Nije htjela nikog drugog vec mene, a mastu je smatrala samo kao mastu. Malo smo «svrljali» po oglasima, ali to nije bilo ono sto ona moze prihvatiti. I u pozitivnom raspolozenju, nije mogla naci se s nekim samo da se pojebe i zadovolji moju mastu.

Ali od svega ovoga, sto je ona htjela da ostane samo nasa masta, nasli smo malu svjetlost i put ka nasem (mojem) cilju. Povremeno, na zabavama i u drustvu, mozda ples ili kakva proslava u kaficu, nasao bi se neki tip koji bi se upucavao mojoj zeni, a mi bi zasjali, uzivjuci zajedno u igrici zavodjenja. Ja bi puno puta omogucio i kakvu drugu opciju. Naprimjer: s nekim drugim ja bi pricao o bezveznoj temi, tako da on moze pricati s njom i uzivao u nasim povremenim pogledima, koje smo razumjeli samo mi. Kad bi dosli kuci, prepicavala bi mi njihove razgovore i «nemoralne ponude». Uzivali smo u tome, i naravno u takvom raspolozenju i pojebali. Bilo je ljepo. Sada bi nas «ljubavnik» imao ime i izgled.

Tako je to povremeno islo, dok se jednog dana nije pojavio jedan, nazovimo ga A. Znali smo ga od prije, ali nekim slucajem poceo je biti clan naseg sireg drustva. Njihovo udvaranje dugo je trajalo. On i ja postali smo bliski prijatelji, te cesto bili zajedno. Moja draga i ja prepricavali smo razgovore koje smo vodili s njim. Bilo nam je ljepo, bili smo konstantno napeti i erotizirani. Nije bilo nikavih tajni medju nama. A u nasem krevetu, u masti, bio je stalno prisutan. Jednom, nakon nekave zabave otisli smo na nocno kupanje. Naravno, kupali smo se goli. Zezali se u moru, oboje, kao slucajno,dodirivali moju zenu i uzivali. Kad smo izasli iz mora, a imali samo dva rucnika, ja sam se malo odvojio i obrisao se rucnikom sam, dok su njih dvoje brisali jedan druoga sa onim jednim. Bilo je to nesto naj uzbudljivije sto sam vidio. Znao sam i prije da zelim da budu zajedno, ali sada sam to znao 200%.

I kod moje zene se nesto promjenilo, odjednom je i ona bila za.

Jedno vece, vec je bila kasna jesen, rekla mi je da se dogovorila sa A. da izadju na veceru. Nase oci su svjetlucle. Sjecam da smo se zagrlili i dugo tako zagrljeni osjecali i uzivali jedan u drugome. Ovaj put nisam je pitao hoce li to uciniti. Znao sam da hoce. Otusirala se, a ja sam je njezno namazao kremom za tjelo. Primjetio sam da je i podsisala pickicu. Uzbudjenje je bilo ogromno, ljepo, prekrasno. Pomogoa sam joj i da se obuce, mozda i nisam bio puno od pomoci, ali bilo je to prekrasno gledati i biti prisutan.

Srce mi je htjelo iskociti kad je otisla. Bio sam u nekom opijenom stanju, a da nisam ni kapi alkohola popio. Sjedio sam u fotelji buljeci u TV i misleci samo na nju.

Bilo je prekrasno osjecati ushicenje, zamisljati kako mozda upravo cine ono sto zelim, osjecati ljubomoru i bliskost i otvorenost sa svojom voljenom. Nema tog alkohola koji moze tako opiti, (za droge ne znam jer ih nisam probao, ali mislim isto).

Vratila se ujutro u 4. Cuo sam auto kako dolazi pred nasu kucu. Zagrlili smo se. Mada je bila obucena, osjecao sam cijelo njezino tjelo kao da smo goli. Zavukao sam joj ruku u gacice i nasao ono sto sam trazio. Toplu, mokru, izjebanu pickicu. U njezimim poljupcima osjecao sam nju, njega, sebe. Ne mogu se sjetiti koliko puta smo se jebali, koliko puta mi je pricala sto su cinili, gdje, kako, ali se sjecam da niti sa zorom nismu ugasili glad jedno za drugim i da se uzbudjenje proteglo na cijeli dan, pa na noc i nije nam smetalo sto nismo spavali.

Nase druzenje sa A smo nastavili. Oni bi povremeno otisli na pice sami, ali nisu se sexali. Bilo je malo dodiram medju njima, ali nista konkretno. Sokirao se kad mu je rekla da ja znam da su se jebali. Rekla mu je da medju nama nema tajni i da je to normalno. Bilo je interesantno slusati njegove komentare, kako me sad ne moze pogledati u oci. A i ja to nismo nikad spominjali. Negdje oko bozica, neka zezancija vani sa drustvom, dobra atmosfera, dosta, dosta alkohola i nadjemo se mi kod nas doma, kao na jos jedno pice. Lagana muzika u dnevnom boravku, priguseno svjetlo i pada dogovor kako bi ja mogao spremit skampe na «onaj nacin koji samo ja znam». Uhvatio sam se posla u kuhinji i ostavio njih same. Slusao sam njihov tihi razgovor pomjesan sa muzikom i spremao skampe. Bilo mi je jasno da se ljube kad je razgovor utihnuo.

Nakon nekog vremena, kad sam ponovno cuo njihov razgovor, zamolio sam svoju voljenu da dodje u kuhinju. Poljubili smo se. Osjetio sam uzbudjenje. Uzivao sam u njezinim vrucim poljupcima i usnama koje su se ljubili sa drugim prije par sekundi. Pitala je «sto cemo?», a ja sam odgovorio da se slazem sa svime sto ona odluci ili napravi. Klimnula je glavom .Pojeli smo skampe i popili bocu vina. Vratili smo se u dnevni boravak. Skoro sam iskocio iz koze kad je A rekao da ide kuci. Moja voljena ga je zaustavila izjavom «neka priceka», kao «tek sad smo poceli uzivati». Ja sam polako tonuo u fotelji glumeci da mi se spava, dok su oni saputali. Digao sam se i ispricao kao da idem u sobu malo prileci, pravdajuci se alkoholom koji sam popio. Krenula je zamnom, te po putu do sobe ponovno me pitala da li to zaista zelim. Znala je odgovor. Poljubili smo se i dogovorili da ostanem u sobi, a ako procjeni situaciju povoljnu, da ce doci po mene.

Osluskivao sam zvukove. Muzika je stala, valjda je trebalo promjeniti kazetu, ali nisu primjecivali. Odsuljao sam se do vrata dnevnog boravka, strahujuci ta me ne primjete. Glupog li i ljepog osjecaja bojati se da te ne ulovi zena tok se jebe s drugim. Cuo sam zvukove ljubljenja, meskoljanja po trosjedu, laganih uzdaha uzivanja, cestih promjena polaozaja tijela, a naj jaci zvuk je bio zvuk mog srca kako lupa od uzbudjenja. Od meskoljanja po krevetu tocno sam prepoznao trenutak kad je usao kurcem u nju. Potvrda da sam u pravu bili su zvukovi sudaranja dva tijela, lagni jecaji moje zene i sada ne vise tako tiho skripanje trosjeda. U tom trenutku odlucio sam riskirati i proviriti u dnvevni boravak, nadajuci se da je jebe u misinarskom polozaju, te da me nece primjetiti. Vidio sam svoju dragu raskrecenu, sa nogama u zraku. Njezine ruke koje klizu po njegovim ledjima i njegovu guzicu kako se zabada u nju. Neopisivo sam pozelio prici svojoj dragoj i drzati je za ruku dok je on jebe. Cini mi se da sam vec i korak bio napravio, ali sam odustao i otisao u sobu.

Nakon nekog vremena, posto su zvukovi skroz zamrli iz njihovog smjera, cuo sam ponovno njihov nerazgovjetan razgovor. Cuo sam njezine bose noge kako idu prema sobi i njega kako odlazi u zahod. Kad je usla u sobu, strastveno smo se poljubili, a njene rijeci necu nikad zaboraviti: «Ljubavi, potpuno smo ludi i volim te puno, puno». Takve rijeci cesto cujem od nje, bez onoga «ludi», ali ovaj put bilo je to nesto posebno.

Htio sam je još ljubiti, drzati zagrljenu, prelazaiti preko njezinih vrucih grudi, drzati je za picku iz koje cjede vruci ljubavni sokovi, ali izmigoljila mi se iz zagrljaja, dala mi jos jedan poljubac i rekla neka jos malo pricekam i ovaj put neka ne dolazim. Brrrr..smrzo sam se. Bio sam siguan da me nije vidjela.

Opet se cuo razgovor, a onda tisina. Cuo sam ih na vratima kako se pozdravljaju, i nakon sto su se zatvorila vrata za njim, potrcala je meni u sobu. Ljubili smo se, lizali,jebali kao da nam je zadnje. Lizao sam joj picku natopljenu njegovom spermom. Pricala mi je svaki detalj. Pricala mi je kako mu je pusila kurac drugi put kad su bili u sobi. Pricala mi je kako je svrsavala znajuci da sam ja u sobi, da ih slusam kako se jebu. Pricala mi je kako mu je jedva ponovno digla kurac i moral mu ga zato pusit jer se bio prestarsio kad je rekla da ne spavam, vec cekam nju. Bilo je nezaboravno.

Filmovi ovog dogadjaja drzali su nas mjesecima. Oboje smo uzivali u nasoj otkacenoj igrici. Cesto smo se sjecali detalja iz ove noci. Bio sam sretan i sto je moja voljena prihvatila ove igrice, za koje sam mislio da ce ostati samo nasa masta. Bili smo strasno povezani i neizmjerno se voljeli. Svakog trenutka zeljeli smo jedan drugoga.

Loading ... Loading ...

No comments:

Post a Comment