Friday, April 8, 2011

Alkohol je moja ljubav od te noci

SMS Poruke Upoznavanje

Cao svima,nadam se da ce vam se moja prica svidjet.
Ja(18)i moj decko (22) izlazimo vec godinu i po dana,kad smo se upoznali,sve je islo spontano.Izlasci,ljubljenje,mazenje,itd,samo ne seks.Prije njega sam spavala sa jednim momkom samo,s kojim sam izlazila oko pola godine,sa njim mi je bilo super,al svaki put me boljelo jer nisam mogla da se opustim,ne znam zasto.Nego,to je nbt.Prvi put kad sam spavala sa sadasnjim deckom,kojeg cu nazvat npr Filip,bilo je ovako.Filip je veoma zgodan momak,sirokih ramena,savrsenih ledja i grudi,naravno kad trenira,ma savrsen,a ja sam za razliku od njega sitna,170 cm,mrsavica,malih grudi,al imam dobru guzu izbacenu guzu.Bilo je to ljetos,kao i uvjek,dosao je po mene oko 9 sati,bili smo na pice,posle toga standana voznja kroz grad,pa posle smo odlucili da se izolujemo i posvetimo malo paznje nama.Otisli smo u jednu sumicu,inace tu svi dolaze na “partiju sexa” :) .Poceli smo da pricamo neke neobavezne price,smijali se,glupirali,a onda smo poceli da se ljubimo.Odmah kad smo poceli da se ljubimo,poceli su zmraci da mi prolaze kroz tijelo,a dole sam osecala neku toplinu,tj vlaznost.Njegove ruke su pocele lagano da klizne ka dolje,sve do moje guze i veoma se zacudio da mu ja nisam branila.Pocela sam i ja njega da dodirujem,da saram preko njegove majce,sve nize i nize,al nisam htjela da spustim ruke na njegov ponos :) ,ipak sam htjela malo da ga mucim.Njegove ruke su pocele polako da idu ka mojem medjunoznju,i ja sam ga pustila.Inace sam nosila kratki kombinezon ljetnji koji se lako skida,a ispod samo tangice i brus.Uvukao mi je ruku ispod nogavice i poceo da mi trlja polako picu.Uh sva sam se bila napalila,tako da sam i ja pocela njemu preko sorca da polako nadrkavam vec uveliko dignut kurac.Uvukao mi je ruku u gacice i pogledom me streljao i upitao,jesam li sigurna u to sto zelim,samo sam rekla zelim i poljubila ga.Poceo je da me jebe prstom,od cega sam pocela da jos vise vlazim i tiho stenjem,od cega se on jos vise napalio i drugom rukom je skinuo sorc i bokserice,i izvadio njegov kurac koji je bio oko 16-17 cm.Uhvatila sam ga rukama i pocela da drkam,dok me on jebao sad sa dva prsta.Skinuo mi je kombinezon i brus,poceo da mi ljubi sise,opkoracila sam ga,dok je on sjedio na svoje sjediste,skinula mu majcu,a on meni tange.Pocela sam prvo samo da se trljam o njegov kurac,ne bi li jos vise ovlazila,i odjednom mi je usao,bila sam na 7 nebu u tom trenutku,al isto me boljelo ne znam zasto.Poceo je da me jebe tako dobro,da je to nemoguce,ja sam pocela da se nabijam prvo polako,pa onda sve brze.Odmah je svrsio sto me veoma naljutilo,al mu nisam stavila do znanja.Posle toga svaki put nam je bio isti,ja sam se uvijek uvijala od bolova i bilo mi je krivo sto je tako,zbog njega,jer uvjek je imao razumijevanja,al na njegovom licu sam vidjela nervozu i razocarenje,sve do toga dana kad smo otilsi on,njegov drug i ja da setamo u grad.Uhvatili smo nekoliko krugova i sjeli u jedan kafic,njih dvojica su narucili sebi pivo,a ja sam htjela sok,na sta je on rekao konobaru,ne,donesi njoj isto pivo,na sta sam ja pocela da mu govorim da necu da pijem,pogotvo ne pivo,al posto nije bilo nikog od poznatih,s Filipom se nisam mogla prepirat,uvjek sam ga morala slusati,jer je on bas nervozan tip sto se tice nekih stvari.Popila sam jedno,zatim su narucili i drugo,od kojeg je vec pocelo da mi se manta,a trece me dokrajcilo.Krenuli smo nazad,ja sam jedva hodala,al sam bila svjesna svega.Htjela sam da pozovem taksi,na sta je on rekao,spavaces i nocas kod mene ( majka mu nije bila tu ),na sta sam ja rekla ok i samo pomislila jedva cekam da zaspem,al od toga nista.Njegov drug je otisao kuci,a mi smo otisli kod Filipa kuci,njegov otac je bio zaspao u dnevnu,a mi smo odma posli u njegovu sobu.Cim je zatvorio vrata,samo se podmuklo nasmija,i poceo da me ljubi tako strasno,bio je on pripit.Odma mi je skinuo majcu,sorc,brus,gacice,bez ikakvog petinga,a onda i on skroz go.Ja nisam ni mogla da se drzim na nogama,samo me bacio na krevet i odma me naguzio,od cega sam ja umirala,tako me grubo jebao da sam ja zarila glavu u jastuk,da me ne bi cuo njegov otac,a on mi je sve ostrim glasom vikao:”CUTI!”,sto je mene jos jace napalilo,i bol je polako poceo da me pusta,al ne skroz.To je bilo prvi put da me tako jebe i tako prica sa mnom.Ja sam sve jace pocela da stenjem,na sta me je on sakom udario po guzi i rekao cuti,zatim mi je poceo od jednom,po prvi put da mi lize picu,i uvlazi jezik u moju rupicu.Cini mi se da sam tad svrsila jedno sto puta,al nisam ni jednom,jer je bio bezobrazan.Opet me naguzio,al sad mi je stavio koljena na ivicu kreveta,a on se spustio da pod,i poceo da me jebe,da ulazi dublje u mene,u tom trenutku sam mislila da me cijela zgrada cula,a ne njegov otac.Al sad je to vec bio savrsen osjecaj.I sad dok pisem ovo,samo se prisjecam tih slika,odmah pocinjem da vlazim.Nego,da nastavim.POsle te poze,samo me legao na stomak,skroz u lezeci polozaj,opkoracio je on mene,o svojim kurcem izmedju mojig guzova trazio je moju picu da ga ubaci.Tako me jebao samo nekih 30 sekundi i samo mi je rekao okreni se i otvori usta,samo sam ga poslusala,Svrsio mi je u usta,tad sam prvi put osjetila ukus sperme i svidio mi se.Sve sam progutala.Samo je legao pored mene:Kakva si ti kucka.Ja sam bila presrecna i pomislila sam u mene,a i osjetila sam da sam pocela da ga volim.Filip kao da mi je procitao misli i rekao mi je tiho,poceo sam da te volim od sad.ja sam se samo nasmijala i rekla i ja tebe.Ujutro,njegov otac se kao i uobicajno ponasao,mislim da je cuo,al ko ga jebe,jes da me bio blam,al sta je tu je.
Nadam se da vam se svidjela moja prica,a ko ne jbg :\

Loading ... Loading ...

No comments:

Post a Comment