Saturday, April 9, 2011

Moj susjed i ja

01. 04. 2011. webmaster

SMS Poruke Upoznavanje

U mojoj ulici oko 100 m od moje kuće živi jedan susjed sa svojom ženom. Tada je imao 52 godine, a njegova žena 45. Bio je visok i zgodan, pomalo sijed, ali uvijek uglađen i skockan. Imao je vlastiti biznis doma, a žena mu je radila u jednoj kozmetičkoj firmi svaki dan od 8-16. Bio je dobar s mojim ocem i često su se družili u lokalnoj birtiji. Ja sam imala tek navršenih 16 godina.
Sve je počelo kada me jednog dana susjed vidio dok sam pušila trojici dečkiju u parku iza jednog noćnog kluba nakon izlaska. Bilo mi je užasno neugodno i bojala sam se da će reći tati. Kako je često preko dana radio vani po dvorištu a ja sam tuda morala prolazit na putu do škole, uvijek sam ga pozdravila. 2 tjedna nakon što me uhvatio na djelu sam prolazila kraj njegovog dvorišta kao i uvijek. Bilo je 13 sati i bio je bez majice u dvorištu rezao živicu. Cijelo dvorište je bilo ograđeno 2 m visokom živicom. Bildao je i to se jako vidjelo. Pozdravila sam ga kao i uvijek a on me pozvao u dvorište da nešto vidim. Pokazao mi je skulpturu dupina koju je napravio od živice. Gledala sam ju i divila se kad sam osjetila iza njegovo tijelo stisnuto uz moje, a njegove ruke su čvrsto držale moje grudi.
Obgrlio me i mijesio mi grudi jako i strasno. Na guzi sam osjetila veliku tvrdu izbočinu. Srce mi je užasno kucalo i sva sam se uzbudila. “Razmišljao sam puno o tebi od onog dana. Bi li voljela da uđemo unutra?”, rekao je. “Daa…”, tiho sam odgovorila s uzdacima.
Ušli smo u njegovu kuću. U dnevnoj sobi me stisnuo uza zid i počeli smo se strasno ljubiti. Njegove ruke su bile po cijelom mojem tijelu. “Tako te želim…” Rekao je. Otkopčao mi je košulju i grudnjak i ljubio mi grudi, gnječio ih, masirao, mijesio, lizao. U tangama mi je postalo vruće i mokro. Zatim je desnu ruku stavio na moju guzu i stiskao je, te me počeo dirati među nogama i gurao mi prste u picu preko tajica, istovremeno trljajući svoj kurac o mene. Otkopčao je hlaće i stavio moju ruku u svoje bokserice. Znala sam što to znači. Htio je da mu popušim.
Spustila sam se na koljena i razgrnula mu hlače i bokse. Predamnom se našao ogroman tvrd kurac. Tad sam već spavala s puno dečkiju, ali s ovakvim nečim se još nikada nisam srela.
Počela sam ga ljubiti i sisati istovremeno mu masirajući jaja lijevom rukom. Uzela sam ga u usta i sve dublje stavljala dodatno ga stimulirajući jezikom. Lizala sam ga strasno i gutala. Čula sam mu uzdahe zadovoljstva. Zatim je stavio svoju ruku na moju glavu i gurao je da mi uđe još dublje. Onda je stavio i drugu ruku na moju glavu, čvrsto me uhvatio za kosu i počeo jebat u usta. Prvo polagano a onda sve brže i dublje dok mi nije skoro cijeli kurac bio u ustima. Glasno je stenjao i uzdisao. Nastavio me jako jebat u usta još par minuta. Već su me usta počela boljet. Osjetila sam da će svršit što je i napravio. Tri snažna mlaza su izašla. Progutala sam i oblizala se. Bila sam već užasno napaljena i vlažna.
Kurac mu je još uvijek bio dignut. Otišli smo u spavaću sobu. Bacio me na krevet, strgnuo mi tajice i tange i dok se nisam ni snašla, u meni se punom dužinom našo ogroman masni kurac od 25+ cm. Počeo me jebat brzo i duboko komentirajući kako sam vlažna. Glasno sam stenjala i vrištala od užitka. Rekao je da se stišam jer će me susjedi čut. Zatim me okrenuo na sve 4 i stavio mi ga od iza. Klečala sam četveronoške na krevetu, a on je stajao sa strane i jebao me. Uhvatio me za bokove i punom dužinom mi ga stavljao. Mislila sam da će me probit do grla. Bilo je tako ugodno i napaljujuće. Svršila sam 5-6 puta u par minuta. Toliko sam bila vlažna da je curilo na sve strane. Zatim mi je s prstima počeo podmazivati guzu, a potom s kurcem. Nastavio me jebat u picu.
Jedan prst mi je stavio u guzu podmazivajući me, a zatim i drugi i tako me jebao istovremeno u guzu i picu. Onda je izvadio kurac iz pice i stavio ga u guzu. Boljelo je užasno. Jebao me u guzu svom snagom u punoj brzini. Užasno me boljelo i jedva sam čekala da završi. Nakon par minuta je svršio u mene. Osječala sam se tako dobro i izjebano da vam nemogu ni opisat. Oboje smo još dugo ostali zadihani.
Taj dan sam zakasnila u školu na 1. sat. Od tada smo se redovito nalazili kod njega prije ili poslije škole i seksali.

Loading ... Loading ...

No comments:

Post a Comment